Facebook prináša transparentné reklamy

Bude tiež online archív, ktorý zobrazí všetky vaše predchádzajúce reklamy, zhruba to, koľko ste strávili a komu dosiahli. Archív môže vyhľadávať každý, bez ohľadu na to, či je alebo nie je členom spoločnosti Facebook.

fcb
 
Nový systém bol už v prevádzke v USA a Brazílii.
 
Spoločnosť Facebook bola nútená konať po sporoch o reklamách, ktoré zobrazila počas kampane prezidentských volieb v USA v roku 2016 a referende Spojeného kráľovstva v EÚ.
 
V Spojených štátoch boli kúpené tisíce reklám ruských skupín, ktoré sa pokúšali vysiať rozbroj. Facebook je pod tlakom, aby sa ubezpečil, že to isté sa nestalo v priebehu novembrových strednodobých volieb.
 
Facebook trvá na tom, že ruské výdavky na reklamy počas kampane Brexit predstavovali len 0,73 libry, hoci ministerstvo kultúry, médií a športových výborov nebolo spokojné s úrovňou informácií poskytnutých spoločnosťou.
 
Po prvýkrát chce niekto uviesť reklamu s politickými osobnosťami, politickými stranami, voľbami, legislatívou pred Parlamentom a predchádzajúcimi referendami, ako sú tie, ktoré zahŕňajú škótsku nezávislosť alebo Brexit, prejdú procesom overovania na preukázanie ich identity a že sú založené Spojené kráľovstvo. Budú musieť poskytnúť pas, vodičský preukaz alebo povolenie na pobyt a tieto budú kontrolované organizáciou tretej strany.
 
Ak hľadáte archív, narazíte na príklady reklám, ktoré boli umiestnené bez štítku s platbou.
 
Služba Facebook potom zobrazí túto správu: "Po spustení reklamy sme zistili, že reklama súvisí s politikou a problémami celoštátneho významu a vyžadovala štítok. Reklama bola odstránená."

média
 
Systém umožňuje používateľom hlásiť politickú reklamu ako falošnú správu a ak spoločnosť Facebook rozhodne, že obsahuje falošné informácie, môže sa odstrániť. Reklamy, ktoré porušili pravidlá, zostávajú v archíve, takže môžete skontrolovať, koľko ľudí dosiahlo, kým bolo na webe.
 
V blogu o novej politike Facebook hovorí, že v USA a Brazílii je spokojný s doterajším pokrokom. Spoločnosť však pripúšťa, že úplne neobmedzí zneužívanie.
 
"Sme proti inteligentným a dobre financovaným protivníkom, ktorí menia svoju taktiku, keď zaznamenáme zneužívanie," hovorí.
 
Minulý týždeň sociálna sieť odstránila viac ako 500 stránok a 250 účtov hovorí, že spamujú používateľov s tým, čo nazývajú "senzačný politický obsah", aby získali pozornosť, keď sa blížili americké voľby v polovici obdobia.

Facebook prináša transparentné reklamy
4.1 (81.82%)11